Το παιδί

  • Κάνει πύργο με τρεις κύβους.
  • Μουντζουρώνει.
  • Τραβάει από σχοινί ένα παιχνίδι κάνοντας βήματα προς τα πίσω.
  • Τρέχει.
  • Πετάει μπάλα.
  • Σκαρφαλώνει στα έπιπλα.
  • Κάνει βαθύ κάθισμα για να παίξει.
  • Αναγνωρίζει αντικείμενα καθημερινής χρήσης.
  • Αναγνωρίζει τουλάχιστον δύο μέρη του σώματος.
  • Μπορεί να διατηρήσει την προσοχή του σε κάτι για τουλάχιστον δύο λεπτά.
  • Λέει 10 – 15 λέξεις.
  • Μιμείται και επαναλαμβάνει λέξεις.
  • Βοηθάει στο ντύσιμο/γδύσιμο.
  • Μιμείται τη συμπεριφορά των άλλων.
  • Ξεκινάνε οι εκρήξεις θυμού.
  • Δείχνει τα πρώτα δείγματα ανεξαρτητοποίησης.
  • Παίζει δίπλα – δίπλα με άλλα παιδάκια.
  • Πίνει από ποτήρι και από καλαμάκι.
  • Τρώει με το κουτάλι αλλά λερώνεται.
  • Δηλώνει με διάφορους τρόπους πότε έχει λερώσει την πάνα του.
  • Καθώς το παιδί γίνεται ολοένα και πιο ανεξάρτητο, το «όχι» γίνεται η αγαπημένη του λέξη. Κάντε υπομονή και δώστε του τον απαραίτητο χώρο για αυτονομία.
  • Επιδιώξτε το παιδί να περνάει χρόνο με άλλα παιδιά υπό την επίβλεψή σας για πιθανές επιθετικές συμπεριφορές.
  • Αφήστε το παιδί να παίξει στη φύση, με το χώμα και την άμμο, να αγγίξει τα φύλλα, τις πέτρες κλπ.
  • Καλέστε το παιδί να σας «βοηθήσει» με τις δουλειές του σπιτιού ή την κηπουρική. Λατρεύει να σας μιμείται.
  • Παίξτε μαζί του συμβολικό παιχνίδι χρησιμοποιώντας καθημερινά αντικείμενα με διαφορετικό τρόπο.
  • Θυμηθείτε: λιγότερη οθόνη σημαίνει περισσότερη μάθηση και πλουσιότερη ανάπτυξη του λόγου.
  • Κατάλληλα παιχνίδια: βιβλία με εικόνες, σφηνώματα, παζλ 2-3 κομματιών, μπάλες, δαχτυλομπογιές, χοντροί μαρκαδόροι, κουτιά με ανοίγματα και σχήματα, εκπαιδευτικά τραπεζάκια, παιχνίδια για σπρώξιμο.

Οι γονείς

Προηγούμενη Ηλικιακή Ομάδα

Επόμενη Ηλικιακή Ομάδα

Μιλήστε μαζί μας
και κλείστε το ραντεβού σας!